Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014

Συνάντηση της ΟΜΕ – ΟΤΕ με τη διοίκηση Πέμπτη 28/8/2014




Συνάντηση της ΟΜΕ – ΟΤΕ με τη διοίκηση Πέμπτη 28/8/2014

Δίνουν την εκτύπωση των λογαριασμών του ΟΤΕ σε εργολάβο
Πληροφοριακό σύστημα SIEBEL
Λογαριασμός Νεότητας
Ένταξη της VOICE NET στον ΟΤΕ

Την Πέμπτη 28/8/2014 η ομοσπονδία συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της διοίκησης. Τα θέματα για τα οποία η διοίκηση προκάλεσε τη συνάντηση ήταν η ενημέρωσή μας για τις πρόσφατες αποφάσεις για το κλείσιμο του εκτυπωτικού κέντρου του ΟΤΕ που τυπώνει τους λογαριασμούς των συνδρομητών, το πέρασμα της δραστηριότητας σε εξωτερική εταιρεία και η ενσωμάτωση της θυγατρικής VOICE NET και του έργου της στον ΟΤΕ. Ταυτόχρονα έγινε αναφορά και σε άλλα  ζητήματα όπως τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με την εφαρμογή του νέου πληροφοριακού συστήματος SIEBEL και το τι θα γίνει με το λογαριασμό νεότητας και τις εκατοντάδες και ίσως και πάνω από χίλιους πλέον δικαιούχους που περιμένουν τα χρήματα που δικαιούνται.
Δεν έγινε καμία αναφορά στο θέμα της συλλογικής σύμβασης εργασίας που λήγει στο τέλος του χρόνου και οι σχετικές συζητήσεις θα ξεκινήσουν μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου. Να σημειώσουμε εδώ ότι η ομοσπονδία και τα πρωτοβάθμια σωματεία θα πρέπει από χθες και όχι από τώρα να ξεκινήσουν τη σχετική συζήτηση στο εσωτερικό τους, να κατεβούν στους συναδέλφους να τους ενημερώσουν και να ακούσουν τη γνώμη τους προκειμένου να διαμορφωθεί το διεκδικητικό μας πλαίσιο αλλά και προκειμένου να προσέλθουμε στη διαπραγμάτευση με τους συναδέλφους ενημερωμένους και συμμέτοχους. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να φέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δεν πρέπει να επαναληφθεί το φαινόμενο να  συζητάμε μόνο με βάση τις θέσεις και τις απαιτήσεις της διοίκησης.
Σε ότι αφορά τα θέματα της συνάντησης:
Εκχώρηση της εκτύπωσης των λογαριασμών ΟΤΕ και COSMOTE σε εργολάβο.
Η διοίκηση αποφάσισε το έργο αυτό να δοθεί σε εργολάβο και η πλήρης εφαρμογή θα γίνει από  1/1/2015. Για τους συναδέλφους που υπηρετούν στη συγκεκριμένη υπηρεσία μας είπαν ότι θα υπάρξει μέριμνα ώστε μέχρι το Γενάρη να υπάρξει εκπαίδευση και να τους δοθεί άλλο αντικείμενο. Η βασική επιχειρηματολογία της έχει να κάνει με το ότι αυτή είναι μια υπηρεσία που φθίνει λόγω του προσανατολισμού στον ηλεκτρονικό λογαριασμό  και δεν θέλει να επενδύσει σε μηχανήματα σε μια υπηρεσία που φθίνει και έχει ημερομηνία λήξης.
Εμείς δεν συμφωνούμε με την προσέγγιση αυτή. Η ημερομηνία λήξης της υπηρεσίας αυτής είναι πάρα πολύ μακριά πράγμα που δικαιολογεί ακόμη και σήμερα το να γίνουν οι σχετικές επενδύσεις. Σήμερα ηλεκτρονικό λογαριασμό παίρνει ένα ελάχιστο ποσοστό συνδρομητών. Η ίδια η διοίκηση βάζει σα στόχο το 2019 να καλύπτεται με ηλεκτρονικό τρόπο το 40% των λογαριασμών. Αυτό από μόνο του μας λέει ότι η ηλεκτρονική κάλυψη και το τέλος της υποχρέωσης για εκτύπωση λογαριασμών μετατίθεται χρονικά για μετά από πολλά χρόνια. Από την άλλη μεριά είναι μεγάλο το ρίσκο για τον οργανισμό και για τις εισπράξεις του να μην έχει εναλλακτική λύση και να κρέμεται για ένα τόσο σοβαρό θέμα από ένα εργολάβο. Το οποιοδήποτε πρόβλημα ενδεχομένως παρουσιαστεί στην έκδοση των λογαριασμών θα είχε σαν αποτέλεσμα μια μεγάλη υστέρηση στην είσπραξη εσόδων με ότι αυτό συνεπάγεται. Εμείς θεωρούμε ότι η υπηρεσία θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει εντός ΟΤΕ και η διοίκηση αναλαμβάνει μεγάλα ρίσκα χωρίς να υπάρχει κανένα ουσιώδες όφελος. Για το θέμα της μετεκπαίδευσης σε άλλο έργο μένει να δούμε το τι ακριβώς εννοούν γιατί δεν δόθηκε καμία διευκρίνιση.
Νέο πληροφοριακό σύστημα SIEBEL.
Μέσα στο καλοκαίρι η διοίκηση έθεσε σε εφαρμογή το νέο Π.Σ. SIEBEL. Η μέχρι σήμερα κατάσταση είναι προβληματική, οι συνάδελφοι έχουν επιφορτιστεί όλα τα προβλήματα του συστήματος, έχουν όλο και περισσότερες ώρες (απλήρωτης) δουλειάς, το ωράριό τους έγινε κάτι χειρότερο από λάστιχο, ο υποχρεωτικός χρόνος ανάπαυσης μεταξύ δύο βαρδιών έχει πάει περίπατο και η εντατικοποίηση και καταπίεση είναι εκτός ελέγχου. Ευθύνες εδώ δεν υπάρχουν μόνο στις αστοχίες της διοίκησης. Υπάρχουν και στις ηγεσίες της ομοσπονδίας και των σωματείων που ανέχονται αυτή την κατάσταση ενώ όφειλαν να απαιτήσουν και να επιβάλλουν τουλάχιστον την τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, του ωραρίου εργασίας και το σταμάτημα της υφιστάμενης καταπίεσης.
Η διοίκηση από την πλευρά της επιχειρεί να υποβαθμίσει το πρόβλημα λέγοντας ότι ναι μεν έπεσε έξω στις προβλέψεις της αλλά η κατάσταση ομαλοποιείται και μέχρι το τέλος της πρώτης εβδομάδας του Σεπτέμβρη το πρόβλημα δεν θα υπάρχει. Μακάρι να είναι έτσι. Εμείς καλούμε τους συναδέλφους να αντιδράσουν στην καταστρατήγηση της εργατικής νομοθεσίας, του ωραρίου εργασίας και της εντατικοποίησης και σε κάθε περίπτωση θα είμαστε δίπλα τους.
Λογαριασμός νεότητας
Από τις αρχές του 2014 ο ΟΤΕ δεν δίνει τα χρήματα που οφείλει στους δικαιούχους του λογαριασμού νεότητας. Πριν το καλοκαίρι οι εκκρεμούσες αιτήσεις ήταν γύρω στις 700 ενώ τώρα που ξεκινάει η νέα Πανεπιστημιακή χρονιά οι αιτήσεις μπορεί να ξεπεράσουν τις χίλιες. Ο λόγος έχει να κάνει με την υπερφορολόγηση και με τις ασάφειες που υπάρχουν στο ύψος του φόρου που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Η διοίκηση μας ενημέρωσε ότι τις επόμενες ημέρες θα έχει συνάντηση με τη γενική γραμματέα εσόδων του Υπουργείου και θα συζητήσει και αυτό το θέμα.
Η διοίκηση λέμε εμείς καλά κάνει και θα συζητήσει με την κυβέρνηση. Η ομοσπονδία όμως τι κάνει; Γιατί δεν κινείται και έχει εναποθέσει το θέμα στη διοίκηση; Αυτός είναι ο νέου τύπου συνδικαλισμός; Θέματα και αιτήματα δικά μας αντί να τα διεκδικούμε εμείς από την κυβέρνηση θα τα εναποθέτουμε να τα διεκδικεί η εργοδοσία; Γιατί τόσους μήνες δεν έχουμε προκαλέσει εμείς ούτε μία συνάντηση – συζήτηση με την κυβέρνηση;
Η άποψή μας για το θέμα έχει καταγραφεί με σχετική ανακοίνωση από 30/6/14 είναι στο blog μας και είναι στη διάθεση όποιου συναδέλφου ήθελε να ανατρέξει.
Σε κάθε περίπτωση όποια και αν είναι η εξέλιξη ο ΟΤΕ οφείλει εντός των επομένων ημερών να ξεκινήσει την πληρωμή των ποσών στους δικαιούχους.
Ένταξη της θυγατρικής VOICE NET στον ΟΤΕ
Η διοίκηση μας ενημέρωσε ότι σχεδιάζει την κατάργηση της θυγατρικής VOICE NET και την ένταξη του έργου και όλων  των συναδέλφων που εργάζονται σ’ αυτή στον ΟΤΕ. Εμείς συμφωνούμε με τη θέση αυτή και υπερθεματίζουμε λέγοντας ότι κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει και με τις δουλεμπορικές τύπου OTEPLUS. Θυμίζουμε και επαναλαμβάνουμε ότι οι εργαζόμενοι της OTEPLUS και των άλλων δουλεμπορικών δεν  είναι εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας και δικαιούνται την ίδια αμοιβή με τους άλλους συναδέλφους τους που δουλεύουν μαζί και  κάνουν την ίδια δουλειά.

 

blogger templates | Make Money Online