Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2016

Έρευνα Ικανοποίησης εργαζομένων - Αλήθειες και ψέματα


ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ - ΑΛΗΘΕΙΑ & ΨΕΜΑΤΑ
Με την ολοκλήρωση και του 5ου χρόνου εφαρμογής της έρευνας ικανοποίησης για τους εργαζόμενους της εταιρείας, θα ήθελα να αναφέρω τις παρατηρήσεις μου, συμμετέχοντας και εγώ όπως όλοι μας, σε αυτήν.
Στα πλαίσια εκσυγχρονισμού της εταιρείας μας, όλοι οι εργαζόμενοι γίναμε αποδέκτες μιας πρόσκλησης συμμετοχής, σε μια έρευνα της οποίας κύριος στόχος θα ήταν η συμμετοχή και η άποψη, στο νέο μοντέλο λειτουργίας, με την διασφάλιση του απορρήτου για κάθε προσωπική απάντηση.
Στην αρχή λοιπόν είχαμε την έκφραση της δυσπιστίας και τον προβληματισμό, με μικρότερη συμμετοχή, σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου μας, εντός και εκτός Ελλάδας.
Η ανησυχία της Διοίκησης για αυτό, μας οδήγησε σε συγκεντρώσεις ενημέρωσης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων, οι οποίες συνεχίζονται μέχρι αυτή την στιγμή.
Μέσα λοιπόν από αυτές τις ενημερώσεις μέχρι σήμερα, προκύπτει η πίεση προς όλους μας για μεγαλύτερη συμμετοχή και η απόρριψη των πραγματικών συμπερασμάτων, για την αυξανόμενη δυσαρέσκεια που προκαλεί η εικόνα της εταιρείας, τα στελέχη της και η μη αναγνώριση της καθημερινής μας εργασίας.
Πίεση για μεγαλύτερη συμμετοχή, με δύο απόψεις να κυριαρχούν.
- Η πρώτη εκφράζει την αγωνία της Διοίκησης, να περάσει στους εργαζόμενους το νέο εργασιακό μοντέλο λειτουργίας, μιας «σύγχρονης επιχείρησης», που ζητά μια συνεχώς αυξανόμενη εντατικοποίηση στην εργασία τους.
- Η δεύτερη την προσπάθεια εδραίωσης της αίσθησης, για συμμετοχή και άποψη όλων των εργαζομένων, στην λειτουργία της επιχείρησης.
Αποτέλεσμα, μεγάλος αριθμός χαμένων ωρών εργασίας, για κάτι, που θα μπορούσε να διοργανωθεί γραπτά με την διασφάλιση της ανωνυμίας των συμμετεχόντων από την ΟΜΕ-ΟΤΕ για λογαριασμό της Διοίκησης και προσωπική ενημέρωση κάθε εργαζόμενου για τα αποτελέσματα, χωρίς πολύωρες συναθροίσεις αντιπαράθεσης και αναζήτησης ενόχων.
Θα πρέπει επίσης να γίνει κατανοητό, ότι οι δικαιολογίες του τύπου «δεν καταλάβατε τι σας ρωτήσανε..» και «βγάλατε μέσα από τις απαντήσεις σας θυμό και εκδίκηση για τους προϊσταμένους σας..» , ενισχύουν την αρνητική εικόνα στις απαντήσεις των εργαζομένων.
Γιατί η κεντρική ιδέα των ενημερώσεων – αναλύσεων στις έρευνες στιγμής , μοναδικό σκοπό έχουν να δούμε όλοι μας, τι πρέπει να αλλάξει προς το καλύτερο για τους εργαζομένους και την εταιρεία.













Γρηγόρης Γούσιος Τ.Τ.Λ.Π. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ


 

blogger templates | Make Money Online