Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Θα ξαναβρεθούμε

Θα ξαναβρεθούμε
Αθήνα 17/5/2015

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι
Από τις 16/5/2015 δεν ανήκω πλέον στο Δ.Σ. της ΟΜΕ – ΟΤΕ. Αυτή είναι  η φυσική συνέχεια της οικειοθελούς αποχώρησής μου το Δεκέμβριο του 2014 από την εκτελεστική επιτροπή της ομοσπονδίας και της αντικατάστασής μου από το συνάδελφο, σύντροφο και φίλο Στέλιο Κυδωνάκη.
Το Σάββατο 16/5/2015 μετά τη λήξη της θητείας μου επιλογή μου ήταν το να μην είμαι υποψήφιος για το νέο Δ.Σ. πράγμα που σημαίνει την οριστική μου αποχώρηση από τα συνδικάτα του ΟΤΕ.
Πολλά, πάρα πολλά ήταν αυτά που έζησα και βίωσα κατά τη διάρκεια της πολυετούς μου παρουσίας στο συνδικαλιστικό κίνημα του ΟΤΕ. Υπήρξαν χαρές, λύπες, συγκρούσεις, συμφωνίες, διαφωνίες, απογοητεύσεις, αποτυχίες και επιτυχίες. Υπήρξαν κρίσεις καλές και κακές, δίκαιες και άδικες. Πολλά απ’ αυτά που μπορεί να φανταστεί κανείς.
Σήμερα φεύγω παίρνοντας μαζί μου τις καλύτερες αναμνήσεις και επαναλαμβάνω δύο φράσεις που δεν είναι δικές μου.
Τίποτα δεν χαρίζεται τα πάντα κατακτιώνται και χαμένοι αγώνες είναι αυτοί που δεν έγιναν ποτέ.
Εσείς είστε οι κριτές του κατά πόσο βοήθησα ή δεν βοήθησα να γίνουν πράξη αυτά που περιμένατε, προσπάθησα ή δεν προσπάθησα να πραγματώσω αυτά που έλεγα.
Εγώ από την πλευρά μου θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους που με μύησαν στα συνδικαλιστικά δρώμενα του ΟΤΕ, στο Μάρκο που δεν είναι πια κοντά μας και στο Δημήτρη, στους συναδέλφους μου ραδιοτηλεγραφητές, στους συναδέλφους μου στον ΠΑΣΕ ΟΤΕ από όπου εκλέχθηκα την τελευταία φορά, σε όλους τους συναδέλφους που με εμπιστεύθηκαν και με στήριξαν σε όλο το φάσμα του συνδικαλιστικού κινήματος.
Θέλω τέλος να ευχαριστήσω όλους αυτούς με τους οποίους κατά καιρούς συνεργάστηκα, το προσωπικό της ΟΜΕ – ΟΤΕ, όλους τους φίλους και συντρόφους μου και τέλος την οικογένειά μου που στάθηκε δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια.  

QRX
Σε όλους τους κοινωνικούς αγώνες του Λαού μας
Σε όλους τους αγώνες του εργατικού κινήματος
Σε όλους τους αγώνες του κλάδου μας

Γιάννης Δούκας
Ραδιοτηλεγραφητής
Υπάλληλος ΟΤΕ

 

blogger templates | Make Money Online