Κυριακή, 22 Φεβρουαρίου 2015

Νέα συνάντηση ΟΜΕ-ΟΤΕ και διοίκησης ΟΤΕ για τους εργαζόμενους στα Call Centers


Νέα συνάντηση ΟΜΕ-ΟΤΕ και διοίκησης ΟΤΕ για τους εργαζόμενους στα Call Centers
Την Παρασκευή 20/2/2015 πραγματοποιήθηκε μια ακόμα συνάντηση μεταξύ της ΟΜΕ-ΟΤΕ και της διοίκησης του ΟΤΕ με μοναδικό θέμα την ένταξη των εργαζομένων στα Call Centers από την OTEplus στην e-value. Η συνάντηση έγινε κάτω από την πίεση που ασκήθηκε από τις κινητοποιήσεις των ίδιων των εργαζομένων σαν απάντηση στην αλλοπρόσαλλη και αντιφατική ενημέρωση που έγινε στους εργαζόμενους αυτούς, από στελέχη της OTEplus. Επί της ουσίας της σύμβασης, η διοίκηση αποδέχεται ότι ευθύνεται για την επικοινωνιακή της αποτυχία και την παραπληροφόρηση των εργαζομένων στα Call Centers και δέχτηκε να προσαρτηθεί στο σώμα της ατομικής σύμβασης ένα παράρτημα – συμπλήρωμα, που θα διορθώνει και θα διευκρινίζει όρους της ατομικής σύμβασης, που δικαίως προκάλεσαν καχυποψία. Συνοπτικά οι διευκρινήσεις αυτές:
·      Οι προσλαμβανόμενοι θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν έργα του Ομίλου ΟΤΕ και να απασχολούνται στον ίδιο τόπο εργασίας. Μετάθεση εκτός νομού γίνεται μόνον με τη συναίνεση του εργαζομένου.
·      Η εργασία σε κυλιόμενο ωράριο ή σε ωράριο εργασίας κατά βάρδιες 24ώρου καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας (συμπεριλαμβανομένου Σαββάτου και Κυριακής, αργιών και εξαιρέσιμων ημερών) θα αμείβεται όπως ορίζεται στην εργατική νομοθεσία.
·      Ο μηνιαίος μισθός αντιστοιχεί στον χρόνο απασχόλησης του εργαζομένου και αναπροσαρμόζεται αναλογικά εάν μεταβληθεί ο χρόνος απασχόλησης (π.χ. από 6ωρη σε 8ωρη).
·      Ο εργαζόμενος σε περίπτωση παράλληλης απασχόλησης οφείλει να ενημερώσει την e-value και η e-value παρέχει την σχετική έγγραφη άδεια, με εξαίρεση την παράλληλη απασχόληση σε πελάτη ή προμηθευτή της e-value, ή σε οποιοσδήποτε μορφής ανταγωνιστική επιχείρηση ή δραστηριότητα.
Επίσης δόθηκαν εξηγήσεις σχετικά με τους όρους για το τραπεζικό απόρρητο, διαβεβαιώσεις ότι θα υπάρχει για τους εργαζόμενους επικουρικό ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα στην Εθνική Ασφαλιστική, συμμετοχή τους σε εσωτερικές προκηρύξεις θέσεων εργασίας στον όμιλο ΟΤΕ κλπ.
Παραμένουν προς διαπραγμάτευση όροι, οι οποίοι θα πρέπει να απαλειφθούν η να βελτιωθούν. Θα επιδιωχθεί νέα συνάντηση με την διοίκηση άμεσα. 
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι.
Έχουμε ξαναγράψει για την καταφανέστατη εξαπάτηση των εργαζομένων αυτών από αυτούς, που είχαν την θεσμική υποχρέωση να τους ενημερώσουν και να τους κινητοποιήσουν όταν κρίθηκε – και μάλιστα αρνητικά – η τύχη τους. Έχουμε στείλει κατ’ επανάληψη ενημερωτικά σημειώματα, από τον Οκτώβρη έως και τον Δεκέμβρη του 2014 για την απόφαση της διοίκησης να εντάξει τους περίπου 1000 εργαζόμενους στα call centers από την OTEplus στην e-value. [21-10-2014] [5-11-2014] [2-12-2014] [5-12-2014] [13-12-2014] [18-12-2014] [29-12-2014]. Στο διάστημα αυτό το λεγόμενο ενωτικό ψηφοδέλτιο στον ΠΑΣΕ-ΟΤΕ (συνεργασία ΠΑΣΚΕ με μέρος της ΔΑΚΕ) απασχολημένο με τις εκλογές και την ψηφοθηρία όπως και η original ΔΑΚΕ ουδέποτε τους ενημέρωσαν για το τι τους περιμένει. Και αφού τους πήραν την ψήφο η μεν ΔΑΚΕ ψήφισε τη σύμβαση και το λεγόμενο ενωτικό ψηφοδέλτιο ψελλίζοντας αοριστίες αποχώρησε από τη σχετική ψηφοφορία για να τα έχει καλά με όλους και τώρα παριστάνει ότι πέφτει από τα σύννεφα. Η Αγωνιστική Συνεργασία δεν κρύφτηκε από τους εργαζόμενους στα Call Centers. Αντιλαμβανόμαστε την αγωνία τους και κατανοούμε την αγανάκτησή τους.
Σήμερα μπορούν και πρέπει να αφαιρεθούν οι όποιες επίμεμπτες και ύποπτες διατυπώσεις από την ατομική τους σύμβαση και να βελτιωθούν κάποιοι όροι.
Αύριο θα είναι η ώρα της συλλογικής τους οργάνωσης και της διεκδίκησης ΣΣΕ
Και σήμερα και αύριο θα είμαστε μαζί τους

 

blogger templates | Make Money Online