Siebel: 3 χρόνια συνεχόμενων
προβλημάτων και «μπαλωμάτων»
Από το
4σέλιδο της Αγωνιστικής Συνεργασίας ΠΑΣΕ-ΟΤΕ που κυκλοφορεί
Αποτελεί, πλέον, καθημερινότητα για τους
συναδέλφους και τις συναδέρφισσες στα εμπορικά καταστήματα, στα τηλεφωνικά
κέντρα και στις τεχνικές υπηρεσίες, η ταλαιπωρία και τα προβλήματα που
προέρχονται από το Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.) Siebel.
Η δαπανηρή αγορά του συγκεκριμένου Π.Σ. όχι απλά δεν απέφερε «προστιθέμενη
αξία» στην Εταιρία, αλλά ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς: Μη εμφάνιση νέων
συνδέσεων, μεταβιβάσεων, φορητοτήτων, αιτημάτων πελατών κλπ.
Ωστόσο και παρά τις συνεχείς επισημάνσεις
των εργαζομένων ότι το Siebel χρειάζεται να βελτιωθεί, η Διοίκηση αποφάσισε ότι
λειτουργεί τέλεια και βράβευσε τους υπεύθυνους για το έργο. Προφανώς, διότι το
Siebel επιτυγχάνει αυτό ακριβώς για το οποίο στοχεύει σταθερά και η
Διοίκηση: να κάνει δύσκολη την καθημερινή εργασιακή ζωή των εργαζομένων του
Ομίλου ΟΤΕ, ώστε να «πετυχαίνουν» τα προγράμματα των
εθελούσιων εξόδων.
Πραγματικά, ο εργασιακός χρόνος που
σπαταλιέται με άσκοπο τρόπο καθημερινά (λόγω του Π.Σ. Siebel), είναι
μεγαλύτερος από οποιαδήποτε κωλυσιεργία δημόσιας υπηρεσίας: «Κολλήματα» και
επανεκκινήσεις τέσσερις και πέντε φορές κάποιες μέρες, αιτήματα που πολλές
φορές δεν υλοποιούνται παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες, ο αυξημένος χρόνος
διαχείρισης των αιτημάτων αν και οι στόχοι παραμένουν ίδιοι (ενώ αυτονόητα θα
έπρεπε είχαν μειωθεί), πελάτες που δυσανασχετούν στα καταστήματα και στην
αναμονή κλπ. Επιπλέον, οι προϊστάμενοι λένε ότι λόγω των προβλημάτων δεν
αυξάνονται οι στόχοι.
Το οξύμωρο είναι ότι οι εργαζόμενοι στην
Υπηρεσία Πληροφορικής ΟΤΕ είναι αποδεδειγμένα κορυφαίοι στην Ευρώπη και από
τους κορυφαίους στον κόσμο. Ωστόσο, η Διοίκηση που έχει «καταφέρει» να αναλάβει
μια εταιρία που ήταν Τηλεπικοινωνιακός Κολοσσός στα Βαλκάνια και να τη
μετατρέψει σε βαλκανικό μικρομάγαζο (franchisee), ανάλογο του «Γρηγόρης
Μικρογεύματα», απαξίωσε και παραμέρισε τους εργαζομένους στην Υπηρεσία Πληροφορικής
ΟΤΕ, για την αγορά του super(!) Π.Σ. Siebel. Με αυτό τον τρόπο «επένδυσε»,
σημαντικό μέρος από τα χρήματα που εξοικονόμησε από τη μείωση του εργασιακού
κόστους.
Για να αποσβεστεί, λοιπόν, το υπέρογκο
κόστος του Π.Σ. Siebel και το ανύπαρκτο value for money, η Διοίκηση
αφενός ζήτησε «μπαλώματα» από τους εργαζόμενους στην Υπηρεσία Πληροφορικής ΟΤΕ
και εντατικοποίηση με απλήρωτες υπερωρίες από τους εργαζόμενους/χρήστες του
Π.Σ. Είναι οι ίδιοι «ανεπαρκείς» εργαζόμενοι (σύμφωνα με το Αξιολόγιο της Εταιρίας)
που κλήθηκαν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα από τα λάθη ή στρατηγικές επιλογές (;)
των Διοικούντων, οι οποίοι όμως αμείβονται πλουσιοπάροχα για τα λάθη τους, την
ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι τιμωρούνται παραδειγματικά γιατί έχουν μάθει
να δουλεύουν.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου