Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014

Ένας χρόνος από την διάλυση των Καλωδιακών – Οι φόβοι μας επαληθεύονται



Ένας χρόνος από την διάλυση των Καλωδιακών – Οι φόβοι μας επαληθεύονται
Σύντομα κλείνει ένας χρόνος από την αποφράδα εκείνη μέρα του Δεκέμβρη που η διοίκηση είχε την φαεινή ιδέα να διαλύσει τις καλωδιακές στην Αττική. Το να επιχειρηματολογήσουμε για την σκοπιμότητα του εγχειρήματος και ακόμα περισσότερο για τα αποτελέσματά του είναι μάλλον :
μάταιο, αφού η διοίκηση είναι «πεισμένη» ότι το πείραμα πέτυχε. Πρέπει όμως να πούμε ότι αυτό που προσπάθησε να λύσει λες και ήταν ο γόρδιος δεσμός, ήταν ένα πρόβλημα που η ίδια δημιούργησε. Για να εξηγούμαστε
  1. Οι τελευταίες λίγες προσλήψεις στις καλωδιακές έγιναν το 2006. Από τότε το μαγαζί (υπο)λειτουργούσε από κεκτημένη ταχύτητα και από το φιλότιμο των εργαζομένων.
  2. Οι ελάχιστοι εναπομείναντες τεχνίτες καλωδιακών βλαβών, πάλευαν – κάθε χρόνο και λιγότεροι – με ένα πανάρχαιο και κακοσυντηρημένο δίκτυο, με όλο και χειρότερες συνθήκες, υλικά, εργαλεία, όργανα, εκπαίδευση, επιδόματα,  κυρίως όμως πάλευαν με την αδιαφορία και την ανοιχτή εχθρότητα της διοίκησης που δεν μπορούσε να διανοηθεί πως είναι απαραίτητη μια υπηρεσία που δεν παράγει κέρδη..     
  3. Η αναμενόμενη συμμετοχή στο πρόγραμμα κινήτρων πολλών έμπειρων τεχνικών των καλωδιακών, οδήγησε την διοίκηση σε μια επιπόλαιη απόφαση που πρώτα και κύρια την πλήρωσαν οι πελάτες του ΟΤΕ (όσοι τουλάχιστον είχαν την ατυχία να «υποστούν» καλωδιακή βλάβη).
  4. Η διοίκηση αφού πιέστηκε από την 48ωρη απεργία που κήρυξε η ΠΕΤ-ΟΤΕ και  προκειμένου να χρυσώσει το χάπι, έταξε ότι δεν θα εκχωρήσει επιπλέον έργο στους εργολάβους. Και βέβαια δεν τήρησε την υπόσχεσή της αφού όπως ήταν γνωστό πριν την αναδιοργάνωση, οι αναθέσεις αλλαγής καλωδίων ξεκινούσαν από τα 500’’ ζεύγη, ενώ τώρα δίνονται ακόμα και 150’’ σε εργολάβους.
  5. Τα δημοσιεύματα στον τύπο ειδικά στο πρώτο τετράμηνο του 2014  αλλά και το πλήθος των παραπόνων μαρτυρούν την ζημιά που έγινε στην εικόνα του ΟΤΕ.
  6. Δεν πάνε καλά οι καλωδιακές αλλά στην μαγειρική σκίζουμε!! Κάτω από το τραπέζι υπηρεσιακά στελέχη ζητούν από τους τεχνικούς πεδίου να κλείνουν τις βλάβες WFM όπως - όπως. Στην συνέχεια ζητούν από τους συνδρομητές να αγνοήσουν το SMS που θα λάβουν και μετά να τηλεφωνήσουν στο τηλ. 210xxxxxxx και όχι στο 13888. «οι αριθμοί ευημερούν, οι Έλληνες πένονται» .
  7. Κάπως έτσι μειώθηκε και το στοκ (sic) των καλωδιακών βλαβών. Δεν θέλουμε να γίνουμε Κασσάνδρες, όμως θα πούμε ότι το 2014 ήταν μια χρονιά χωρίς θεομηνίες στην Αττική. Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι ο καιρός θα είναι πάντα τόσο γενναιόδωρος; Και ποιος θα μας ξελασπώσει τότε όταν χωρίς ιδιαίτερο λόγο φέρνουν εκτός έδρας ακόμα και τεχνίτες από την Κρήτη;

Και επαναλαμβάνοντας αυτό που γράψαμε τον Δεκέμβρη του 2013:
Αυτό που πραγματικά είχαν ανάγκη οι καλωδιακές βλάβες στην Αττική ήταν η ενίσχυση τους με το αναγκαίο και ειδικευμένο προσωπικό. Η διαρκής εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες. Η προμήθεια σύγχρονων και αποτελεσματικών οργάνων μέτρησης. Η προμήθεια κατάλληλων και αξιόπιστων οχημάτων. Η επανασύσταση και επαναλειτουργία εξειδικευμένων συνεργείων (Εξυγίανσης, βλαβών ΞΠΑ, συντήρησης φρεατίων). Η μίσθωση χωματουργικών μηχανημάτων και η απομάκρυνση των αναξιόπιστων και αναποτελεσματικών εργολάβων που δυσφημούν τον ΟΤΕ”    
Η διοίκηση ας αφήσει τα πείσματα! Το προηγούμενο μοντέλο ήταν καλύτερο. Τελεία και παύλα.      

 

blogger templates | Make Money Online